Δείτε επίσης
Κυριακή, 19 Νοεμβρίου 2017, 1:13 am

ΕΠΙΚΑΙΡΑ


 

1η Ανακοίνωση (Πανελλαδικά)

Πρόσκληση Στελέχωσης Οργανωτικής Επιτροπής - 1η Συνάντηση ΤΕ 22/11/17 14:15-15:30 στο ΚΕΠΛΗΝΕΤ Αγρινίου (4ο ΓΕΛ/1ο ΕΠΑΛ Ανρινίου)

Για την Οργανωτική επιτροπή εκτός αυτών της Πληροφορικής μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή και συνάδελφοι άλλων ειδικοτήτων από τη Δ/θμια και την Π/θμια, οι οποίοι ενδιαφέρονται καθώς και τους τομείς που επιθυμεί να συνεισφέρει κάθε ένας/μία συνάδελφος από εδώ: https://goo.gl/Qrp5QA .

(Υπό την Αιγίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. 194888/Δ2  13-11-2017)


ΔΙΚΤΥΑ Γ ΕΠΑΛ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ Β. ΒΑΣΙΛΑΚΗ


Pencil Code: Περιβάλλον Προγραμματισμού για το Γυμνάσιο και όχι μόνο

46o Webinar

To Pencil Code  (pencilcode.net) προτείνεται από τον Σχ. Σύμβουλος Κανίδη Ε (Πειρισσότερα - Υλικό:  στο vkanidis.gr  Δράσεις – Επιμορφώσεις). ως ένα περιβάλλον προγραμματισμού το οποίο δίνει στο μαθητή τη δυνατότητα να χρησιμοποιεί παράλληλα ένα περιβάλλον πλακιδίων και ένα περιβάλλον συγγραφής γραμμών κώδικα. Ο μαθητής μπορεί να  εργάζεται σε όποιο περιβάλλον επιθυμεί και να μεταπηδά από το ένα περιβάλλον στο άλλο. Το περιβάλλον πλακιδίων είναι παρόμοιο με όλα τα γνωστά περιβάλλοντα πλακιδίων π.χ το Scratch (άλλα όχι τόσο πολύπλοκο).  Η γλώσσα προγραμματισμού που χρησιμοποιεί είναι η Coffeescript  η οποία είναι μια μικρογλώσσα της Javascript με χαρακτηριστικά python (π.χ εσοχές για τις εντολές που είναι σε μια δομή, λίστες κ.λπ).  Το περιβάλλον είναι τύπου logo like (περιέχει τη βιβλιοθήκη logo της Python!) και μπορεί να χρησιμοποιηθεί με το υπάρχον βιβλίο Πληροφορικής.

Εγγραφή - Οδηγίες Σύνδεσης - Παρακολούθηση


 

 Δειγματική Διδασκαλία (ΑΕΠΠ) & Επιμορφωτικό Σεμινάριο (Το Διαδραστικό Βίντεο στη διδακσλία της Πληροφορικής στο ΓΕΛ) για Εκπαιδευτικούς ΓΕΛ Αιτ/νίας

ΠΑ 3/11/2017 10:40-12:05 & 12:15-13:45 στο ΓΕΛ ΑΙΤΩΛΙΚΟΥ

Ανακοίνωση - Ενημέρωση Σχολείων - Εκπαιδευτικών


Επιμορφωτικό Σεμινάριο 
«Arduino και Μαθητικός διαγωνισμός διαστημικής CanSat in Greece 2018»


Πέμπτη 19-10-2017, 12:00-14:30 στο 2ο ΕΠΑ.Λ. Αγρινίου.

Ενημέρωση - Αιτήσεις ( Όλες οι Αιτήσεις έγιναν δεκτές) - Επιμορφωτικό Υλικό

https://cansat.gr/


ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ - ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΧ. ΕΤΟΣ 2017-18

  1. ΑΕΠΠ  02-10-2017  Αρ. Πρωτ. 163578/Δ2
  2. ΑΡΧΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ 02-10-2017 Αρ. Πρωτ. 163615/Δ2
  3. ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 02-10-2017 Αρ. Πρωτ. 163648/Δ2
  4. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 03-10-2017 Αρ. Πρωτ. 164308/Δ2
  5. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Γ ΕΠΑΛ 29-09-2017 Αριθ. Πρωτ.: Φ6/163251/Δ4
  6. ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Γ ΕΠΑΛ 29-09-2017 Αριθ. Πρωτ.: Φ6/163251/Δ4
  7. ΕΠΑΛ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΣ «Πληροφορική» (Α ́ τάξης ΕΠΑ.Λ.) και «Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ» (Β ́ και Γ ́ τάξης Ημερήσιου και Γ ́ και Δ ́ τάξης Εσπερινού ΕΠΑ.Λ.), Τεχνολογικών-Επαγγελματικών ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΤΟΜΕΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ της Β ́ τάξης ΕΠΑ.Λ. και ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ των Γ’ και Δ ́ τάξεων των ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2017-2018 29-09-2017 Αριθ. Πρωτ. . Φ3/162817/Δ4

Υπεύθυνος Σχολικών Εργασηρίων Πληροφορικής και Εφαρμογών Υπολογιστών (ΣΕΠΕΗΥ): Ορισμός - Αρμοδιότητες - Καθήκοντα - Συνεργασία με ΚΕΠΛΗΝΕΤ
Αρχιτεκτονική - Λειτουργία - Συντήρηση ΣΕΠΕΗΥ
Κανονισμός Λειτουργίας - Διαδικασίες Υποστήριξης ΣΕΠΕΗΥ-Υπηρεσιών ΠΣΔ
Διαδικασία ορισμού - Αρμοδιότητες Υπευθύνων ΣΕΠΕΗΥ [170610/Δ2/13-10-2016/ΥΠΠΕΘ]
Ο/Η Υ.Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. αναλαμβάνει την ευθύνη του Σ.Ε.Π.Ε.Η.Υ. ως αποκλειστική εξωδιδακτική απασχόληση κατά την κατανομή των εξωδιδακτικών εργασιών από τον σύλλογο των διδασκόντων και των διδασκουσών της σχολικής μονάδας, σύμφωνα με την παράγραφο 14 του άρθρου 66 του Ν. 4386/11-05-2016 (Φ.Ε.Κ. 83, τεύχος Α΄).

Εβδομάδες Πληροφορικής: Ώρα Κώδικα
« Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα» (EUCode Week , 7-22 Νοεμβρίου 2017) http://codeweek.eu/
«Διεθνής Εβδομάδα Κώδικα» (Computer Science Education Week, 4-10 Δεκεμβρίου 2017) https://hourofcode.com/gr
8ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (18-21 Απριλίου 2018) υπό την Αιγίδα του ΥΠΠΕΘ
Δημιουργικές Εργασίες (ΓΕΛ - Γυμνάσιο)
Γενικό Λύκειο
Οδηγίες για την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο (άρθρο 8 του Π.Δ. 46/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017.
Οδηγίες - 220473/Δ2/23-12-2016
Υπόδειγμα Ι, Σχέδιο υποβολής Εκπαιδευτικού
Υπόδειγμα ΙΙ, Σχέδιο υποβολής Μαθητή/ τριας
Υπόδειγμα ΙΙΙ, Πίνακες δήλωσης μαθημάτων
Παράρτημα IV, Ενδεικτικά θέματα
Παράρτημα V, Συνοπτικό διάγραμμα διαδικασίας

Διευκρινίσεις για την εκπόνηση των Δημιουργικών Εργασιών στο Γενικό Λύκειο: 5514/Δ2/12-01-2017

Γυμνάσιο
Οδηγίες για την εκπόνηση των Συνθετικών Δημιουργικών Εργασιών στο Γυμνάσιο (άρθρο 3 του Π.Δ. 126/2016) για το σχολικό έτος 2016-2017.
Οδηγίες - 9502/Δ2/19-01-2017
Παράρτημα 1 - Σχέδιο παραδοτέων

Πίνακας Εμπορικών και ισοδυνάμων Ανοικτών Λογισμικών για εκπαιδευτική διαδικασία.

Παράδειγμα καλής πρακτικής - 5ο ΓΕΛ Βύρωνα Σχολικό Hackerspace

Εκπαιδευτικά προγράμματα Ιδρύματος Αικ Λασκαρίδη 2017 – 2018, τα οποία συμπληρώθηκαν, στους τομείς των Γραμμάτων, των Τεχνών και των Επιστημών. Συνολικά προτείνονται 151 προγράμματα εκ των οποίων 40 για τους μαθητές των Ε΄+ ΣΤ΄ τάξεων του Δημοτικού, 52 για το Γυμνάσιο και 59 για το Λύκειο. Πληροφορίες: http://www.laskaridou.gr/ekpedevtika-programmata-2017-2018/

Επικαιρότητα

  1. Υπ.Π.Ε.Θ.
  2. esos
  3. Alfavita
  4. Πρωτοσέλιδα
  5. Google
  6. Τεχνολογία
  7. Videos

Αγρίνιο, 18 Ιανουαρίου 2016

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
 

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας μετά την τριετή επιτυχή διοργάνωσή του και στην Αιτ/νία [http://6digifestait.blogspot.gr και www.digifest.info] αποτελεί πλέον ένα πολύ σημαντικό θεσμό για την εκπαίδευση στην Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας. Για αυτό άλλωστε διοργανώνεται πλέον παράλληλα με το Αγρίνιο, τα δύο (2) τελευταία χρόνια τόσο στην Πάτρα όσο και από πέρυσι και στον Πύργο.

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Αγρίνιο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 7 και την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016, με κοινή ημέρα την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016 και ώρα τηλεδιάσκεψης 11:00 όλων των πόλεων.

Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη και η επικοινωνία του Φεστιβάλ με ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές και καθηγητές) αλλά και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό υπάρχει η κοινότητα του Φεστιβάλ στο facebook: https://www.facebook.com/digifest.info/ καθώς και ο λογαριασμός @6digifestait στο twitterόπου ανακοινώνονται τα νέα της τοπικής διοργάνωσης.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής της αφίσας του φεστιβάλ από τις 16 πόλεις που συμμετέχουν φέτος στο θεσμό. Η επιλεγείσα αφίσα έχει αναρτηθεί στο blog του φεστιβάλ [http://6digifestait.blogspot.gr] από όπου μπορείτε να την τυπώσετε και να την αναρτήσετε στο σχολείο σας μέχρι να μας αποσταλούν οι κανονικές. Στο ίδιο blog έχει αναρτηθεί και ένα spot για το φεστιβάλ [http://6digifestait.blogspot.gr/p/blog-page_10.html]. Μπορείτε να προβάλλετε το video αυτό στους μαθητές και τους συναδέλφους σας.

 afisa general video 
(αφίσα) (video)

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας διοργανώνεται για όλους του μαθητές από τους καθηγητές Πληροφορικής σε συνεργασία και με εκπαιδευτικούς και συμβούλους από άλλες ειδικότητες και φορείς της Αιτ/νίας.

Τα έργα δημιουργούνται από μαθητές στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου και στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Επιπλέον, είναι δυνατό να συμπεριληφθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε κάποια Σχολική δραστηριότητα (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή σε κάποιο διαθεματικό/διεπιστημονικό σχέδιο συν-εργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή!

Στο φεστιβάλ μπορούν να συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα ανεξάρτητα της έδρας τους, με την επισήμανση ότι η οργανωτική επιτροπή του Φεστιβάλ δεν μπορεί να καλύψει έξοδα μετακίνησης και διαμονής.

Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας αποτελεί η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντονίζει το έργο.

Επιπλέον προϋποθέσεις: 

(α) Σύντομη παρουσίαση (μέχρι 8 λεπτά) της εργασίας από τους μαθητές σε ακροατήριο. 

(β) Παρουσία ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικού Πληροφορικής στο χώρο της Έκθεσης για διάστημα 2-3 ωρών ώστε να προβάλλουν, να εκθέτουν και να επικοινωνούν το έργο τους στους επισκέπτες του φεστιβάλ 

(γ) Υπολογιστής του σχολείου όπου θα είναι εγκατεστημένο το ψηφιακό έργο. 

(δ) Ανάρτηση κατάλληλου πολυμεσικού υλικού για το έργο στην τοπική ιστοσελίδα του Φεστιβάλ (για το Αγρίνιοhttp://6digifestait.blogspot.gr/)με ευθύνη του συντονιστή εκπαιδευτικού Πληροφορικής. Η ανάρτηση πραγματοποιείται αυτόματα με την υποβολή της τελικής αίτησης συμμετοχής κατόπιν οδηγιών μας.

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (μόνοι τους ή σε συνεργασία με συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων) οι οποίοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν εκπροσωπώντας το σχολείο τους να συμπληρώσουν την φόρμα “Αρχική Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής : https://goo.gl/iV9FiQ” (για την πόλη του Αγρινίου) έως τις 29 Ιανουαρίου. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος δεν είναι δεσμευτική αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ στην καλύτερη οργάνωση του φεστιβάλ.

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ διοργανώνονται και εργαστήρια τα οποία μπορούν να απευθύνονται σε μαθητές αλλά και σε εκπαιδευτικούς. Τα εργαστήρια γίνονται στους χώρους της Σχολικής Μονάδας που φιλοξενεί το Φεστιβάλ και τις ώρες που το Φεστιβάλ βρίσκεται σε εξέλιξη. Για τον καλύτερο και έγκαιρο προγραμματισμό τους θα θέλαμε να γνωρίζουμε ποιοι συνάδελφοι/συναδέλφισσες επιθυμούν να διοργανώσουν ένα εργαστήριο καθώς και κάποια στοιχεία για το εργαστήριο. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την φόρμα “Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για την Διοργάνωση Εργαστηρίου στο πλαίσιο του 6ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας : https://goo.gl/KzS03z”ώστε να γνωρίζουμε την πρόθεσή σας και να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για περεταίρω λεπτομέρειες. Όπως και στην περίπτωση της συμμετοχής στο φεστιβάλ, η εκδήλωση ενδιαφέροντος δεν είναι δεσμευτική αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ στην καλύτερη οργάνωσή του.

Σε επόμενη ανακοίνωση οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να συμπληρώσουν την φόρμα «Τελική Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής» και αυτόματα θα γίνεται και ανάρτηση του υλικού του έργου στο τοπικό Ιστολόγιο του 6ου Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (http://6digifestait.blogspot.gr/), αφού πρώτα ελεγχθεί από τους διαχειριστές του ιστολογίου. Στο ιστολόγιο θα υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες ανάρτησης, που αφορούν στη συμπλήρωση της φόρμας και τη μορφή του υλικού που αναρτάται.

Να επισημάνουμε ότι η διοργάνωση του φεστιβάλ αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια συναδέλφων από όλες τις πόλεις που συμμετέχουν. Για την πόλη του Αγρινίου υπάρχει ανοικτή πρόσκληση για όσους συναδέλφους θέλουν να συνεισφέρουν στην διοργάνωση στελεχώνοντας την τοπική οργανωτική επιτροπή. Κάθε μέλος της οργανωτικής επιτροπής, αναλαμβάνει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και όλοι συνεισφέρουν από λίγο για να βγει το έργο αυτό. Στον ακόλουθο σύνδεσμο παρακαλούμε πέντε (5) ακόμη συνάδελφοι να δουν σε ποιες επιμέρους εργασίες θα μπορούν / ήθελαν να βοηθήσουν και να μας δηλώσουν ότι επιθυμούν να συμμετάσχουν και στην οργανωτική επιτροπή και να στηρίξουν την προσπάθεια που γίνεται για να διοργανωθεί το φεστιβάλ: https://goo.gl/vLyyFW. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον συντονιστή της φετινής οργανωτικής επιτροπής, κ. Παπαζαχαρία Αθανάσιο στο τηλέφωνο 2631050091.

Όσοι θέλετε να καταθέσετε κάποια πρόταση για αλλαγή, βελτίωση του φεστιβάλ στείλτε email στο 6dΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Με εκτίμηση
 
Δρ. Σ. Παπαδάκης
Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19