Δείτε επίσης
Τρίτη, 25 Ιούλιος 2017, 9:29 pm


  

 

ΕΠΙΚΑΙΡΑ

  Περισσότερες Πληροφορίες -  Αίτηση Συμμετοχής

Οδηγίες για να συνδεθείτε στην αίθουσα παρακολούθησης θα βρείτε εδώ 


Ημερίδα ΠΕΚ Πάτρας 16-6-17 16:30-21:30

 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ-ΠΕΚ-17-new-v2

Πληροφορίες - Ιστοσελίδα Εκδήλωσης  -

Δείτε το πρόγραμμα, τα βιογραφικά ομιλητών και τις περιλήψεις των ομιλιών.

Α. Πρόγραμμα Ημερίδας  [για εκτύπωση σε Α3/Α4 για ανάρτηση σε πίνακα ανακοινώσεων]
Β. Πρόγραμμα Ημερίδας  [για εκτύπωση σε Α4 διπλωμένο Α5 για την τσέπη]

  • Μουσείο Επιστημών και Τεχνολογίας (ΜΕΤ) του Πανεπιστημίου Πατρών και εφεξής αποκαλούμενο  Διοργανωτής Σάββατο 27/5/17 19:00-21:30

    “ Ούτε θύτης, ούτε θύμα στο Διαδίκτυο”.

  • Πρόγραμμα: https://goo.gl/IGgL7a
    Βραβεία: http://www.thebest.gr/news/index/viewStory/441970

 

Έναρξη πιλοτικής λειτουργίας Μετα-Αποθετηρίου Ανοικτών Εκπαιδευτικών Πόρων (ΑΕΠ) Πληροφορικής για την υποστήριξη - ανάπυτξη κοινότητας μάθησης και πρακτικής καθηγητών Πληροφορικής.
Μπορείτε να αναζητήσετε ΑΕΠ με βάση Τύπο Σχολείου, Τάξη, Μάθημα, Ενότητα από τα αναλυτικά προγράμματα Πληροφορικής και να κάνετε εγγραφή για να προσθέσετε - προτείνετε και αξιολογήσετε ΑΕΠ.

Κάντε εγγραφή, προσθέσετε δύο (2) ΑΕΠ (δικούς σας ή άλλων) τους οποίους χρησιμοποιήσατε φέτος στα μαθήματά σας. Αξιολογήστε από 1-5 και σχολιάστε πόσο χρήσιμος ήταν για εσάς ένας ΑΕΠ που προτείνεται στο μετα-αποθετήριο.

 


 


Τιμήτική Διάκριση με Βραβείο 1ης καλύτερης εργασίας στο 11ο Συνέδριο Πληροφορικής, Χαλκίδα 5-7/5/17 για την εργασία:  Σταυριανός Α. &  Παπαδάκης Σ. (2017) "Εξέλιξη ορισμών της Υπολογιστικής Σκέψης και πολιτικές ενσωμάτωσής της στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Ένωση

 


   afisaA3-digifest7-ait-for-web.jpg

 Ιστολόγιο - Έργα Μαθητών: http://7digifestait.blogspot.gr/


Δωρεάν Επιμορφωτικά σεμινάρια τύπου MOOC

1. Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Python
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

 

Σταύρος Δημητριαδής

Αναπληρωτής Καθηγητής, Τμήμα Πληροφορικής, ΑΠΘ

Πληροφορίες: http://www.coursity.gr/courses/AUTH/Prog1/2017_T1/about

-----------------------------------------

24/4/17 - 4/6/17

2. Ν. Αβούρης. Επιστήμη Υπολογιστών: ΗΥ1.1  "Εισαγωγή στην Python 1" 

To σεμινάριο παρέχεται δωρεάν μέσω της υπηρεσίας mathesis και είναι διάρκειας έξι (6)εβδομάδων και θα απαιτεί περίπου 6-8 ώρες απασχόλησης εβδομαδιαία για την επιτυχή ολοκλήρωση του.

Περιεχόμενα Μαθήματος. Περισσότερα - Εγγραφή:
http://mathesis.cup.gr/courses/course-v1:ComputerScience+CS1.1+2017_T2/about


Δειγματικές Διδασκαλίες σε Πληροφορική για ΓΥΜ & ΓΕΛ

Τετάρτη 05/04/2017 09:30-13:30

στο 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου & στο 2ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου  

Ο κ. Γούλας Γεώργιος, εκπ-κός κλ. ΠΕ19 του 2ο ΓΕΛ Ναυπάκτου, στο μάθημα "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών" της Β Λυκείου στη θεματική ενότητα 2.2.2.7.4 " Δομή Επανάληψης"

και

η κ. Ταχτίδου Εύα, εκπ-κός κλ. ΠΕ19,  του 2ου Γυμν. Ναυπάκτου, στο μάθημα "Πληροφορική" της Γ Γυμνασίου στη θεματική ενότητα Προγραμματισμός στη πράξη".


Δειγματικές Διδασκαλίες σε Δίκτυα Υπολογιστών, Τομέας Πληροφορικής για ΕΠΑΛ

 

Πέμπτη 06/04/2017: στο ΕΠΑΛ Κατοχής 09:00 π.μ.-13:00

Α) την δεύτερη (2η) διδακτική ώρα (09:10 - 10:00) , η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19 κ.Αναστασία Λαμπροπούλου, του ΕΠΑΛ Κατοχής,  στην ενότητα (Θεωρία) "6.2 Υπηρεσίες Διαδικτύου - Υπηρεσία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και Υπηρεσία παγκόσμιου ιστού"

Β) την τρίτη (3η) διδακτική ώρα (10:10 - 11:00) , η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19 κ. Αναστασία Λαμπροπούλου, του ΕΠΑΛ Κατοχής, Εργαστηριακή άσκηση: Ρύθμιση προγράμματος-πελάτη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail client) χρησιμοποιώντας το IMAP.



8ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων

4η Ανακοίνωση. -ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α' Φάσης
eduwebawards.gr

Συγχαρητήρια στις σχολικές μονάδες και τους εκπαιδευτικούς από τη Δυτική Ελλάδα των οποίων οι ιστότοποι διακρίθηκαν στους

10  Καλύτερους Ιστότοπους στην κατηγορία τους και περνούν στη Β' Φάση Αξιολόγησης:



  

...


 



ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕΠΕΗΥ  & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗΣ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ 23/1/2016 11:00-14:00  στο 1ο ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ

1η Ανακοίνωση - Αιτήσεις για Εργαστήρια

.

Μέρος Α. 11:00-12:00 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕΠΕΗΥ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ

Μέρος Β. Workshops (Αίτηση συμμετοχής:  https://goo.gl/forms/2RrRWnG89PeuK3TB3)

 α) 12:15-14:00 Workshop 1 Συντήρηση και αντιμετώπιση συχνών προβλημάτων ΣΕΠΕΗΥ για τους υπεθύνους ΣΕΠΕΗΥ Αιτωλοακαρνανίας με εισηγητές τους κ. Αραπογιάννη Ευάγγελο & Κουμπαρούλη Γεώργιο για εκπαιδευτικούς υπευθύνους εργαστηρίων ΣΕΠΕΗΥ Αιτ/νίας .

β) 12:15-14:00 Workshop 2 Ρομποτικής Γυμνασίων Αιτωλοακαρνανίας με εισηγητή τον κ. Τσιμπούρη Ανδρέα (προπονητή ομάδων ρομποτικής περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας), για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Γυμνασίων, οι οποίοι προτίθενται να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό εκπαιδευτικής ρομποτικής.

γ) 12:15-14:00 Workshop 3 Ρομποτικής Δημοτικών Αιτωλοακαρνανίας με εισηγητή τον κ. Τσοβόλα Σπυρίδων υπεύθυνο ΕΚΦΕ για εκπαιδευτικούς Πληροφορικής και δασκάλους, οι οποίοι προτίθενται να συμμετάσχουν στο Διαγωνισμό Δημοτικού εκπαιδευτικής ρομποτικής


Οδηγίες διδασκαλίας και διδακτέα ύλη Δημοτικού Σχολείου 2016-17 για το διδακτικό μαθησιακό αντικείμενο Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνιών»

  •  


 ..

8ος Διαγωνισμός Ελληνόφωνων Εκπαιδευτικών Ιστότοπων
eduwebawards.gr

 

 4η Ανακοίνωση.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Α' Φάσης

 

 ...



.Δειγματική Διδασκαλία σε Πληροφορική Γενικού Λυκείου 

Πέμπτη 1/12/16 10:45-12:45, στο 2ο ΓΕΛ Μεσολογγίου.

... την τέταρτη (4η) διδακτική ώρα (10:50 π.μ.), η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19 κ. Γκοργκόλη Ελένη, 2ου ΓΕΛ Μεσολογγίου, θα πραγματοποιήσει υπό την επίβλεψή μας, Δειγματική Διδασκαλία   στο μάθημα "Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Υπολογιστών" της Β Λυκείου στη θεματική ενότητα 2.2.2.7.3 "Εισαγωγή στη Δομή Επιλογής".

...

Πρόσκληση - Ενημέρωση Σχολείων - Εκπαιδευτικών...


...

Δειγματικές Διδασκαλίες σε μαθήματα Πληροφορικής Γενικού Λυκείου 

Πέμπτη 10/11/16 10:30-13:30, στο 3ο ΓΕΛ Αγρινίου

«Συζήτηση για τη διδασκαλία μαθημάτων Πληροφορικής στο ΓΕΛ το Σχ. Έτος 2016-17 - Φιλοσοφία και περιεχόμενο των αλλαγών αναδιάρθρωσης και εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης»  .

Η εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ19 κ. Βασιλική Παπά, 3ου ΓΕΛ Αγρινίου, θα πραγματοποιήσει δύο (2) Δειγματικές Διδασκαλίες (τις οποίες καλούνται να παρακολουθήσου οι  εκπαιδευτικοί ΓΕΛ ευρύτερης περιοχής Αγρινίου και ΓΕΛ της βόρειας Αιτ/νίας οι οποίοι διδάσκουν φέτος αυτά τα μαθήματα):

α) στο μάθημα «Αρχές Επιστήμης Η/Υ» της Β΄ τάξης Γενικού Λυκείου, στη θεματική ενότητα: «2.2. Αλγόριθμος, Δεδομένα και αναπαράσταση τους, Είσοδος – Έξοδος τιμών», στο τμήμα Β2 την 3η ώρα
και .

β) στο μάθημα «Εφαρμογές Πληροφορικής» της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου, στη θεματική ενότητα: «7.1. Προγραμματισμός εφαρμογών για κινητές συσκευές,  Μεταβλητές – Σύνθετη Δομή επιλογής εφαρμογή στο App Inventor», στο τμήμα Α2 την 5η ώρα

Πρόσκληση  - Ενημέρωση Σχολείων - Εκπαιδευτικών

 


 
 
Η διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι ένα πλήρες ημερολογιακό εξάμηνο, από 15/11/2016 έως 12/6/2017.
 
  • Αγρίνιο1 1:16/11/16 16:00 2:18/01/17 3:01/03/17 4:05/04/17 5:03/05/17 στο 4ο ΓΕ.Λ Αγρινίου
  • Αγρίνιο2 1:15/11/16 15:30 2:19/01/17 3:02/03/17 4:06/04/17 5:04/05/17 στο 12ο Δημοτικό Σχολείο Αγρινίου
 
Το σεμινάριο θα υλοποιηθεί με τη «μεικτή» μέθοδο διδασκαλίας, συνδυάζοντας πέντε (5) δια ζώσης εκπαιδευτικές συναντήσεις και 26 εβδομάδες εκπαίδευσης από απόσταση με χρήση υπολογιστή.
 


 Newsletter 8    Εγγραφή για λήψη Newsletter. 




 Επιμορφωτικό Σεμινάριο με θέμα  Διδάσκω και μαθαίνω με την υποστήριξη του LAMS"[Επίπεδο 1]

22-2-16 - 31/03/16

Επιμορφωτικό σεμινάριο πέντε (5) εβδομάδων – τριάντα δύο (32) διδακτικών ωρών, μικτής μάθησης (blended learning) με συνδυασμό δια ζώσης / εξ αποστάσεως σύγχρονης και ασύγχρονης όλων των ειδικοτήτων

 LAMS Seminar Logo 1η Ανακοίνωση Αίτηση Συμμετοχής (03-10/02/2016)  3η Ανακοίνωση | Αποτελέσματα   

  App Inventor: Διδασκαλία Προγραμματισμού για Κινητές Συσκευές

08/02/2016 -20/03/2016 
appInventor banner small

Επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας έξι (6) εβδομάδων - 24 διδακτικών ωρών, για σαράντα οκτώ (48) εκπαιδευτικούς Πληροφορικής

2η ΑνακοίνωσηΑίτηση Συμμετοχής | Επιλεγέντες

 

ΤΕΛΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ Σεμιναρίου
App Inventor 2016 - Διακρίσεις


 Σεμινάριο Ασύγχρονης και Σύγχρονης Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης 
 «Μαθαίνω & Διδάσκω Προγραμματισμό με Python» διάρκειας (8) εβδομάδων – τριάντα δύο (32) διδακτικών ωρών για 60 Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής (ΠΕ19, ΠΕ20 & ΤΕ01.13) από 7/12/2015 έως 28/02/2016 1η ΑνακοίνωσηΑίτηση Συμμετοχής | Επιλεγέντες Moodle- LAMS server επιμόρφωσης  

 

 Αγρίνιο  Τε 26/4/2017)

Πρόγραμμα Εκδηλώσεων

 

Πληροφορίες: 7digifestait.blogspot.gr

...

7ο DigiFest Logo
 
Αιτήσεις Συμμετοχής: http://digifest.plhnet.gr/7/” (για την πόλη του Αγρινίου) έως τις 12 Μαρτίου 2017.
 
 

Video 1ης Ημέρας 5ης Διημερίδας Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Ελλάδας

Video 2ης Ημέρας 5ης Διημερίδας Καθηγητών Πληροφορικής Δυτικής Ελλάδας


ΠΔ 126_2016 ΦΕΚ Α 211 ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ 2016-17 


Ύλη & Οδηγίες για  ΕΠΑΛ 2016-17

Ύλη και οδηγίες για τη διδασκαλία του μαθήματος Γενικής Παιδείας «Πληροφορική» της Α΄ τάξης ΕΠΑ.Λ., των Τεχνολογικών-Επαγγελματικών μαθημάτων του Τομέα Πληροφορικής της Β΄ τάξης ΕΠΑ.Λ. και των μαθημάτων ειδικοτήτων των Γ’ και Δ΄ τάξεων των ΕΠΑ.Λ. για το σχ. έτος 2016-2017 :  Φ3/175178/Δ4/20 -10-2016 

.

Βιβλίο «Προγραμματισμός Υπολογιστών» –  Γ’ ΕΠΑΛ.

.Γ ΕΠΑΛ Προγραμματισμός εξώφυλο

Ζώνη Δημιουργικών Δραστηριοτήτων (ΖΔΔ)

Μάθημα το οποίο υλοποιείται  με τη μέθοδο project όπως η ερευνητική εργασία ή τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, διάρκειας τριών (3) συνεχόμενων ωρών που διδάσκεται σε ζώνη. Μπορούν να το αναλάβουν όλοι οι κλάδοι εκπαιδευτικών.

.

Οι εκπαιδευτικοί αναλαμβάνουν να συντονίσουν θέματα που οι μαθητές επιλέγουν μόνο μέσα από αυτά που περιλαμβάνονται στην πλατφόρμα του ΙΕΠ:

.

Κατάλογος προτάσεων ΖΔΔ  

 Πηγή: ΙΕΠ

Οδηγίες για τη διδασκαλία της Πληροφορικής στο Γυμνάσιο για το σχολ. έτος 2016 – 2017

  • Οδηγίες για τη διδασκαλία της Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ στη Β΄ τάξη Ημερήσιου και Εσπερινού ΓΕΛ για το σχολ. έτος 2016 – 2017.

Επικαιρότητα

  1. Υπ.Π.Ε.Θ.
  2. esos
  3. Alfavita
  4. Πρωτοσέλιδα
  5. Google
  6. Τεχνολογία
  7. Videos

Αγρίνιο, 18 Ιανουαρίου 2016

Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι,
 

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας μετά την τριετή επιτυχή διοργάνωσή του και στην Αιτ/νία [http://6digifestait.blogspot.gr και www.digifest.info] αποτελεί πλέον ένα πολύ σημαντικό θεσμό για την εκπαίδευση στην Περιφέρεια της Δυτικής Ελλάδας. Για αυτό άλλωστε διοργανώνεται πλέον παράλληλα με το Αγρίνιο, τα δύο (2) τελευταία χρόνια τόσο στην Πάτρα όσο και από πέρυσι και στον Πύργο.

Θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε ότι το 6ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας στο Αγρίνιο θα διεξαχθεί την Πέμπτη 7 και την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016, με κοινή ημέρα την Παρασκευή 8 Απριλίου 2016 και ώρα τηλεδιάσκεψης 11:00 όλων των πόλεων.

Το Φεστιβάλ είναι ανοικτό στην κοινωνία και δίνει την ευκαιρία σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία. Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητη και η επικοινωνία του Φεστιβάλ με ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα (μαθητές και καθηγητές) αλλά και την κοινωνία. Στο πλαίσιο αυτό υπάρχει η κοινότητα του Φεστιβάλ στο facebook: https://www.facebook.com/digifest.info/ καθώς και ο λογαριασμός @6digifestait στο twitterόπου ανακοινώνονται τα νέα της τοπικής διοργάνωσης.

Επίσης σας ενημερώνουμε ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία επιλογής της αφίσας του φεστιβάλ από τις 16 πόλεις που συμμετέχουν φέτος στο θεσμό. Η επιλεγείσα αφίσα έχει αναρτηθεί στο blog του φεστιβάλ [http://6digifestait.blogspot.gr] από όπου μπορείτε να την τυπώσετε και να την αναρτήσετε στο σχολείο σας μέχρι να μας αποσταλούν οι κανονικές. Στο ίδιο blog έχει αναρτηθεί και ένα spot για το φεστιβάλ [http://6digifestait.blogspot.gr/p/blog-page_10.html]. Μπορείτε να προβάλλετε το video αυτό στους μαθητές και τους συναδέλφους σας.

 afisa general video 
(αφίσα) (video)

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας διοργανώνεται για όλους του μαθητές από τους καθηγητές Πληροφορικής σε συνεργασία και με εκπαιδευτικούς και συμβούλους από άλλες ειδικότητες και φορείς της Αιτ/νίας.

Τα έργα δημιουργούνται από μαθητές στα μαθήματα Πληροφορικής όλων των βαθμίδων (Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο), στις βιωματικές δράσεις του Γυμνασίου και στο μάθημα Ερευνητικές Εργασίες (Project) των ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Επιπλέον, είναι δυνατό να συμπεριληφθούν και έργα τα οποία δημιουργήθηκαν σε κάποια Σχολική δραστηριότητα (Περιβαλλοντική, Πολιτιστική, Αγωγής Υγείας κ.α.) ή σε κάποιο διαθεματικό/διεπιστημονικό σχέδιο συν-εργασίας μεταξύ του μαθήματος της Πληροφορικής και άλλων μαθημάτων.

Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας δεν έχει διαγωνιστικό χαρακτήρα αλλά βραβεύεται κάθε συμμετοχή!

Στο φεστιβάλ μπορούν να συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα ανεξάρτητα της έδρας τους, με την επισήμανση ότι η οργανωτική επιτροπή του Φεστιβάλ δεν μπορεί να καλύψει έξοδα μετακίνησης και διαμονής.

Προϋπόθεση συμμετοχής ενός μαθητικού έργου στο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας αποτελεί η συμμετοχή εκπαιδευτικού Πληροφορικής στην ομάδα των εκπαιδευτικών που συντονίζει το έργο.

Επιπλέον προϋποθέσεις: 

(α) Σύντομη παρουσίαση (μέχρι 8 λεπτά) της εργασίας από τους μαθητές σε ακροατήριο. 

(β) Παρουσία ομάδας μαθητών και εκπαιδευτικού Πληροφορικής στο χώρο της Έκθεσης για διάστημα 2-3 ωρών ώστε να προβάλλουν, να εκθέτουν και να επικοινωνούν το έργο τους στους επισκέπτες του φεστιβάλ 

(γ) Υπολογιστής του σχολείου όπου θα είναι εγκατεστημένο το ψηφιακό έργο. 

(δ) Ανάρτηση κατάλληλου πολυμεσικού υλικού για το έργο στην τοπική ιστοσελίδα του Φεστιβάλ (για το Αγρίνιοhttp://6digifestait.blogspot.gr/)με ευθύνη του συντονιστή εκπαιδευτικού Πληροφορικής. Η ανάρτηση πραγματοποιείται αυτόματα με την υποβολή της τελικής αίτησης συμμετοχής κατόπιν οδηγιών μας.

Παρακαλούνται οι εκπαιδευτικοί Πληροφορικής (μόνοι τους ή σε συνεργασία με συναδέλφους άλλων ειδικοτήτων) οι οποίοι ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν εκπροσωπώντας το σχολείο τους να συμπληρώσουν την φόρμα “Αρχική Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής : https://goo.gl/iV9FiQ” (για την πόλη του Αγρινίου) έως τις 29 Ιανουαρίου. Η εκδήλωση ενδιαφέροντος δεν είναι δεσμευτική αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ στην καλύτερη οργάνωση του φεστιβάλ.

Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ διοργανώνονται και εργαστήρια τα οποία μπορούν να απευθύνονται σε μαθητές αλλά και σε εκπαιδευτικούς. Τα εργαστήρια γίνονται στους χώρους της Σχολικής Μονάδας που φιλοξενεί το Φεστιβάλ και τις ώρες που το Φεστιβάλ βρίσκεται σε εξέλιξη. Για τον καλύτερο και έγκαιρο προγραμματισμό τους θα θέλαμε να γνωρίζουμε ποιοι συνάδελφοι/συναδέλφισσες επιθυμούν να διοργανώσουν ένα εργαστήριο καθώς και κάποια στοιχεία για το εργαστήριο. Παρακαλούμε να συμπληρώσετε την φόρμα “Εκδήλωση Ενδιαφέροντος για την Διοργάνωση Εργαστηρίου στο πλαίσιο του 6ου Μαθητικού Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας : https://goo.gl/KzS03z”ώστε να γνωρίζουμε την πρόθεσή σας και να έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας για περεταίρω λεπτομέρειες. Όπως και στην περίπτωση της συμμετοχής στο φεστιβάλ, η εκδήλωση ενδιαφέροντος δεν είναι δεσμευτική αλλά θα βοηθήσει πάρα πολύ στην καλύτερη οργάνωσή του.

Σε επόμενη ανακοίνωση οι εκπαιδευτικοί θα κληθούν να συμπληρώσουν την φόρμα «Τελική Υποβολή Ενδιαφέροντος Συμμετοχής» και αυτόματα θα γίνεται και ανάρτηση του υλικού του έργου στο τοπικό Ιστολόγιο του 6ου Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας (http://6digifestait.blogspot.gr/), αφού πρώτα ελεγχθεί από τους διαχειριστές του ιστολογίου. Στο ιστολόγιο θα υπάρχουν αναλυτικές οδηγίες ανάρτησης, που αφορούν στη συμπλήρωση της φόρμας και τη μορφή του υλικού που αναρτάται.

Να επισημάνουμε ότι η διοργάνωση του φεστιβάλ αποτελεί μια συλλογική προσπάθεια συναδέλφων από όλες τις πόλεις που συμμετέχουν. Για την πόλη του Αγρινίου υπάρχει ανοικτή πρόσκληση για όσους συναδέλφους θέλουν να συνεισφέρουν στην διοργάνωση στελεχώνοντας την τοπική οργανωτική επιτροπή. Κάθε μέλος της οργανωτικής επιτροπής, αναλαμβάνει συγκεκριμένες αρμοδιότητες και όλοι συνεισφέρουν από λίγο για να βγει το έργο αυτό. Στον ακόλουθο σύνδεσμο παρακαλούμε πέντε (5) ακόμη συνάδελφοι να δουν σε ποιες επιμέρους εργασίες θα μπορούν / ήθελαν να βοηθήσουν και να μας δηλώσουν ότι επιθυμούν να συμμετάσχουν και στην οργανωτική επιτροπή και να στηρίξουν την προσπάθεια που γίνεται για να διοργανωθεί το φεστιβάλ: https://goo.gl/vLyyFW. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να απευθύνεστε στον συντονιστή της φετινής οργανωτικής επιτροπής, κ. Παπαζαχαρία Αθανάσιο στο τηλέφωνο 2631050091.

Όσοι θέλετε να καταθέσετε κάποια πρόταση για αλλαγή, βελτίωση του φεστιβάλ στείλτε email στο 6dΑυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. .

Με εκτίμηση
 
Δρ. Σ. Παπαδάκης
Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19