Εκθέσεις Δραστηριότητας Κινητικότητας Erasmus +
Σχολική Μονάδα | Τίτλος Προγράμματος | Έκθεση Αξιολόγησης | Έτος | Χώρα |
---|---|---|---|---|
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Προς το Σχολείο του 21ου Αιώνα | Λεπτομερής Έκθεση Δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού για Συμμετοχή σε Μαθήματα & Κατάρτιση στο Πλαίσιο Εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ | 2024 | ΙΣΛΑΝΔΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS | 2024 | ΒΕΡΟΛΙΝΟ |
Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS | 2024 | ΒΕΡΟΛΙΝΟ | |
ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ | ΕΚΘΕΣΗ ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ERASMUS | 2024 | ΒΕΡΟΛΙΝΟ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | Επιμορφωτική δραστηριότητα στο Δουβλίνο, Ιρλανδία με τίτλο "Artificial Intelligence Tools for Language Teachers" | 2024 | ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | Point of EU: Enhancing European Identity, Understanding European Projects (Ενισχύοντας την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα, Κατανοώντας τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα) | Σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών με θέμα "Το Τείχος του Βερολίνου: Διαδρομή από την Απολυταρχία στη Δημοκρατία" | 2024 | Γερμανία |
Point of EU: Enhancing European Identity, Understanding European Projects (Ενισχύοντας την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα, Κατανοώντας τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα) | Σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών με θέμα "Το Τείχος του Βερολίνου: Διαδρομή από την Απολυταρχία στη Δημοκρατία" | 2024 | Γερμανία | |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Bloom-Better Learning Outcomes Overmorrow (Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα: Η επόμενη ημέρα)» | «Cultivating Diversity and Inclusion» («”Καλλιεργώντας” τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη») - Βουδαπέστη | 2024 | Ουγγαρία |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Bloom-Better Learning Outcomes Overmorrow (Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα: Η επόμενη ημέρα)» | Courses and training “Student centered education Making learning exciting and long lasting” | 2024 | Τσεχία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | Επιμορφωτική δραστηριότητα στη Λισαβόνα, Πορτογαλία με τίτλο "Digital Tools for Collaboration, Communication,Creativity and Critical Thinking (4Cs)" | 2024 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | ‘Προς το Σχολείο του 21ου Αιώνα’ | 2ο ΓΕΛ Αιγίου - Erasmus+ Δραστηριότητα Ομαδικής Κινητικότητας Μαθητών Institut de Maçanet de la Selva, Catalonia, Spain 22-28 Απριλίου 2024 | 2024 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
‘Προς το Σχολείο του 21ου Αιώνα’ | 2ο ΓΕΛ Αιγίου - Erasmus+ Δραστηριότητα Ομαδικής Κινητικότητας Μαθητών Institut de Maçanet de la Selva, Catalonia, Spain 22-28 Απριλίου 2024 | 2024 | ΙΣΠΑΝΙΑ | |
ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΙΑΣ | “ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ” | Σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών με θέμα "Μάθηση έξω από την τάξη στη Φιλανδία”. | 2024 | ΦΙΛΑΝΔΙΑ |
“ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ” | Σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών με θέμα "Μάθηση έξω από την τάξη στη Φιλανδία”. | 2024 | ΦΙΛΑΝΔΙΑ | |
2ο ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Προς το Σχολείο του 21ου Αιώνα | Λεπτομερής Έκθεση Δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού για Προπαρασκευαστική Επίσκεψη στην Ισπανία στο Πλαίσιο Εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ | 2024 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
Προς το Σχολείο του 21ου Αιώνα | Λεπτομερής Έκθεση Δραστηριοτήτων Εκπαιδευτικού για Προπαρασκευαστική Επίσκεψη στην Ισπανία στο Πλαίσιο Εγκεκριμένου Ευρωπαϊκού Προγράμματος ERASMUS+ | 2024 | ΙΣΠΑΝΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | Κινητικότητα μαθητών στη Νιμ της Γαλλίας στο πλαίσιο του Διαπιστευμένου Σχέδιου ΚΑ1 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης | 2024 | ΓΑΛΛΙΑ |
Προγράμματος ERASMUS+ του 3ου ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ με τίτλο «Μετάβαση από τη Θεωρία στην Πράξη» | Κινητικότητα εκπαιδευόμενων του 3ου ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Η μετακίνηση αφορούσε την τοποθέτηση 16 μαθητών όλων των ειδικοτήτων του σχολείου για πρακτική άσκηση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στη Λεμεσό της Κύπρου. | 2024 | ΚΥΠΡΟΣ | |
Πρόγραμμα ERASMUS+ KA122 με τίτλο: «Μετάβαση από τη θεωρία στην πράξη» και κωδικό 2023-1-EL01-KA122-VET-000143596 | Κινητικότητα εκπαιδευόμενων στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση. Η μετακίνηση πραγματοποιήθηκε από τις 25 Φεβρουαρίου έως τις 10 Μαρτίου και το πρόγραμμα αφορούσε την τοποθέτηση 16 τελειόφοιτων μαθητών όλων των ειδικοτήτων του σχολείου για πρακτική άσκηση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στη Λεμεσό της Κύπρου. | 2020 | ΚΥΠΡΟΣ | |
Πρόγραμμα ERASMUS+ KA122 με τίτλο: «Μετάβαση από τη θεωρία στην πράξη» και κωδικό 2023-1-EL01-KA122-VET-000143596 | Κινητικότητα εκπαιδευόμενων για επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση.Η μετακίνηση πραγματοποιήθηκε από τις 25 Φεβρουαρίου έως τις 10 Μαρτίου και το πρόγραμμα αφορούσε την τοποθέτηση 16 τελειόφοιτων μαθητών όλων των ειδικοτήτων του σχολείου για πρακτική άσκηση σε οργανισμούς και επιχειρήσεις στη Λεμεσό της Κύπρου. | 2024 | ΚΥΠΡΟΣ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | KA2_TAKE ACTION FOR THE EARTH! | Κινητικότητα μαθητών στο Nowy Targ της Πολωνίας στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ2 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης | 2024 | ΠΟΛΩΝΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2023-Αύγουστος 2024 | EcoConnect Bridging Borders for Sustainable Futures | 2024 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΙΑΣ | “ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ” | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑ1 122 - ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ JOB SHADOWING | 2024 | ΓΑΛΛΙΑ |
5ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | Point of EU: Enhancing European Identity, Understanding European Projects (Ενισχύοντας την Ευρωπαϊκή Ταυτότητα, Κατανοώντας τα Ευρωπαϊκά Προγράμματα) | Σεμινάριο κατάρτισης εκπαιδευτικών με θέμα "Παρακολούθηση και Αξιολόγηση Προγραμμάτων και Πρότζεκτ" με τη μέθοδο της Καταξιωτικής Συστημικής Διερεύνησης | 2024 | Δανία |
ΕΕΕΕΚ ΑΧΑΙΑΣ | “ΕΠΙΜΟΡΦΩΝΟΜΑΙ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΑΙ” | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑ1 122 - ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ JOB SHADOWING | 2023 | ΓΑΛΛΙΑ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | SCHOOL UPDATE | Συμμετοχή 2 εκπαιδευτικών σε επιμόρφωση 30 ωρών στο Δουβλίνο, Ιρλανδία με θέμα την ενσυνειδητότητα στη διδακτική πράξη | 2023 | ΙΡΛΑΝΔΙΑ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | SCHOOL UPDATE | Επιμόρφωση εκπαιδευτικών για την υποστήριξη και την καθοδήγηση των μαθητών/τριων σχετικά με θέματα φύλου και σεξουαλικότητας. | 2023 | ΙΤΑΛΙΑ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | SCHOOL UPDATE | Εκπαιδευτικό σεμινάριο στην Πράγα, Τσεχία σχετικά με τη χρήση εφαρμογών και εργαλείων ΤΠΕ που αποσκοπούν στην ενσωμάτωση των μαθητών/τριών με Ειδικές Εκαπιδευτικές Ανάγκες. | 2023 | ΤΣΕΧΙΑ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | SCHOOL UPDATE | Εκπαιδευτικό σεμινάριο στο Ελσίνκι και το Ταλίν με επίκεντρο τα εκπαιδευτικά συστήματα των δύο χωρών και την σχολική πραγματικότητα | 2023 | ΦΙΛΑΝΔΙΑ- ΕΣΘΟΝΙΑ |
6ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | SCHOOL UPDATE | Ένα σχέδιο που αποσκοπεί στην επικαιροποίηση των γνώσεων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα συμπερίληψης, ενσυνειδητότητας, σεξουαλικής αγωγής και εκπαδευτικής ηγεσίας. | 2022 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
SCHOOL UPDATE | Ένα σχέδιο που αποσκοπεί στην επικαιροποίηση των γνώσεων των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω σε θέματα συμπερίληψης, ενσυνειδητότητας, σεξουαλικής αγωγής και εκπαδευτικής ηγεσίας. | 2022 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ | |
11ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | ECO-LOGICAL? A pursuit for sustainability in clothing, food and waste. | Έκθεση Επίσκεψης στην Βουλγαρία_11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | 2023 | ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ |
ECO-LOGICAL? A pursuit for sustainability in clothing, food and waste. | Έκθεση Επίσκεψης στην Βουλγαρία_11ο ΓΕΛ ΠΑΤΡΑΣ | 2023 | ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ | |
ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑ1 PIACENZA 4-11/10-2023 | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | 2023 | ΙΤΑΛΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑ1 PIACENZA 4-11/10-2023 | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | 2023 | ΙΤΑΛΙΑ |
ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΚΑ1 PIACENZA 4-11/10-2023 | ΕΚΘΕΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ | 2023 | ΙΤΑΛΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΣΤΡΙΤΣΙΟΥ | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023 | Επιμορφωτική δραστηριότητα στο Ρέικιαβικ, Ισλανδία με τίτλο "Greener school for a sustainable future: climate change education" | 2023 | ΙΣΛΑΝΔΙΑ |
Storytelling for Education and Learning | Όλοι είμαστε συλλογές ιστοριών. Οι ιστορίες διαμορφώνουν την πραγματικότητά μας και καθορίζουν την ταυτότητα και τη ζωή μας. Αντίστοιχα, όσοι κατέχουν την τέχνη και την τέχνη της αφήγησης έχουν ένα μεγάλο πλεονέκτημα επικοινωνίας, είναι πιο αποτελεσματικοί στην εργασία τους και πιο επιτυχημένοι στην κοινωνική τους ζωή. | 2023 | ΤΣΕΧΙΑ | |
lyk-kastr.ach.sch.gr | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023 | Επιμορφωτική δραστηριότητα στο Βερολίνο, Γερμανία | 2023 | Γερμανία |
Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023 | Επιμορφωτική δραστηριότητα στο Βερολίνο, Γερμανία | 2023 | Γερμανία | |
1o ΕΠΑΛ ΚΑΤΩ ΑΧΑΪΑΣ | 2022-1-EL01-KA121-VET-000061504 | VET LEARNER | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ - ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ | ΑΤΟΜΙΚΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ – JOBSHADOWING | ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ Ο ΔΗΜΟΣ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΙΤΑΛΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ | «ΣΤΑΓΟΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ – ΤΟΠΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΟΛΟΚΑΥΤΩΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ» | Η εκπαιδευτική μετακίνηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus είχε σκοπό την επαφή των μαθητών με την Τοπική Ιστορία και τον Πολιτισμό. Οι σκοποί και οι στόχοι της εκπαιδευτικής μετακίνησης συνδέονται διαθεματικά με τα μαθήματα της Ιστορίας, των Αγγλικών και της Λογοτεχνίας. | 2023 | ΟΥΓΓΑΡΙΑ |
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΑΤΡΩΝ | «Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΑ – Ο ΛΥΤΡΩΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ» | Η εκπαιδευτική μετακίνηση στο πλαίσιο του προγράμματος Erasmus είχε σαν σκοπό την επαφή των μαθητών με έργα Τέχνης που συνδέονται με το Ολοκαύτωμα και την παρακολούθηση κύκλου σεμιναρίων σχετικούς με το θέμα. | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ |
2022-1-NL01-KA201-064672 HALL – Healthy and Learning Lifestyle: from school to every day life | Έκθεση μετακίνησης προγράμματος ERASMUS+ | 2023 | Ολλανδία | |
2022-1-NL01-KA201-064672 HALL – Healthy and Learning Lifestyle: from school to every day life | Έκθεση μετακίνησης προγράμματος ERASMUS+ | 2023 | Ολλανδία | |
2022-1-NL01-KA201-064672 HALL – Healthy and Learning Lifestyle: from school to every day life | Έκθεση μετακίνησης προγράμματος ERASMUS+ | 2023 | Ολλανδία | |
2ο ΣΕΚ ΠΑΤΡΑΣ | 2022-1-EL01-KA122-VET-000077201 «Πρακτική άσκηση και κατάρτιση των μαθητών σε ευρωπαϊκό περιβάλλον εργασίας, με στόχο την βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων τους» | Έκθεση μετακίνησης προγράμματος ERASMUS+ (Ρουμανία και Πορτογαλία) | 2023 | Ρουμανία-Πορτογαλία |
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ ΑΧΑΪΑΣ | 2020-1-EL01-KA101-077683 Innovation – Motivation – Education: a total approach | Έκθεση Μετακίνησης στο Piaseczno Πολωνίας 25/4/2022 - 1/5/2022 | 2022 | Ελλάδα |
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ ΑΧΑΪΑΣ | 2020-1-EL01-KA101-077683 Innovation – Motivation – Education: a total approach | Έκθεση Μετακίνησης στη Μπολόνια Ιταλίας 23/7/2022 - 31/7/2022 | 2022 | Ελλάδα |
11ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothing | Βιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση | 2023 | Ελλάδα |
Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothing | Βιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση | 2023 | Ελλάδα | |
11ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothing | Βιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση | 2022 | Ελλάδα |
Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothing | Βιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση | 2022 | Ελλάδα | |
lyk-kastr.ach.sch.gr | KA2_TAKE ACTION FOR THE EARTH! | Κινητικότητα μαθητών στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ2 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης | 2023 | ΓΑΛΛΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | Erasmus+ KA229/C6 / 5η μικρής διάρκειας ανταλλαγή ομάδων μαθητών στο Τρακάι της Λιθουανίας με θέμα “Greener Schools, Greener Minds” Η τελευταία κινητικότητα του προγράμματος, η οποία είχε ως στόχο να συνοψίσει τις δραστηριότητες του έργου και να ανταλλάξουν τα σχολεία τις εμπειρίες τους από την προσπάθεια να γίνουν πιο βιώσιμα. | 2023 | ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | Erasmus+ KA229/C5 / 4η κινητικότητα μαθητών στη Μάλαγα της Ισπανίας με θέμα "Νεαροί ακτιβιστές για το κλίμα" | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ | “FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE” | Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στην Καρασού της Τουρκίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 01/05/2023 μέχρι 05/05/2023. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί από την | 2023 | ΚΑΡΑΣΟΥ ΤΟΥΡΚΙΑΣ |
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ | “FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE” | Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στη Molinella της Ιταλίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 27/02/2023 μέχρι 04/03/2023. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από την | 2023 | ΜΟΛΙΝΕΛΑ ΙΤΑΛΙΑΣ |
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ | “FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE” | Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στο Szeghalom της Ουγγαρίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 10/10/2022 μέχρι 14/10/2022. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από τη | 2022 | ΖΕΓΧΑΛΟΜ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ |
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ | “FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE” | Το 1ο Ε.Κ. Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στην Βαρκελώνη της Ισπανίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος στο διάστημα από 27/3/2022 μέχρι 2/4/202. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 28 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από την Ισπανία , τη | 2022 | ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΙΣΠΑΝΙΑΣ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. | 2023 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. | 2022 | ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. | 2022 | ΤΟΥΡΚΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. | 2022 | ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες. | 2022 | ΡΟΥΜΑΝΙΑ | |
CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | Το πρόγραμμά μας αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει την ομάδα των μαθητών που συμμετείχαν σε θέματα που θα βοηθούσαν το σχολείο μας να ανοιχτεί στην κοινωνία και να ανακαλύψει τρόπους και δραστηριότητες που θα κάνουν τους μαθητές ενεργούς παγκόσμιους πολίτες. (εθελοντισμός, κοινωνική αλληλεγγύη, ανθρώπινα δικαιώματα, σεβασμός στη διαφορετικότητα | 2022 | ΡΟΥΜΑΝΙΑ | |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Game Jams | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS GAME JAMS - ΡΟΥΜΑΝΙΑ - 26ΦΕΒ_4ΜΑΡ 2023 (Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός βιντεοπαιχνιδιού και διερεύνηση της ποικολομορφίας των βιντεοπαιχνιδιών) | 2023 | ΡΟΥΜΑΝΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Game Jams | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS GAME JAMS - ΑΓΓΛΙΑ - 11_17 ΔΕΚ 2022 (Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός βιντεοπαιχνιδιού και διερεύνηση της ποικολομορφίας των βιντεοπαιχνιδιών) | 2022 | ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Active Learning Academy | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS ACTIVE LEARNING ACADEMY - ΠΟΛΩΝΙΑ - 6_12ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2022 (Λογισμικά ενεργής μάθησης Canva και Genially) | 2022 | ΠΟΛΩΝΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | From construction with ruler and compasses to 3D printing, Mathematics at the service of cultural heritage | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS 3D ΣΧΕΔΙΑΣΗ_ΕΚΤΥΠΩΣΗ - ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ - 20_26ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2022 (3D μοντελοποίηση και 3D εκτύπωση Γοτθικής καμάρας) | 2022 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Visual aids to make learning/teaching easier (VALT) | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΤΣΕΧΙΑ - 19_25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 (Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο διάρκειας 6-10 λεπτών από τους ίδιους τους μαθητές για έννοιες που αφορούν επίκαιρα τεχνικά θέματα) | 2023 | ΤΣΕΧΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Visual aids to make learning/teaching easier (VALT) | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - 19_25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 (Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο διάρκειας 6-10 λεπτών από τους ίδιους τους μαθητές για έννοιες που αφορούν επίκαιρα τεχνικά θέματα) | 2023 | ΣΛΟΒΑΚΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥ | Visual aids to make learning/teaching easier (VALT) | ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΣΟΥΗΔΙΑ - 12_16 Σεπτέμβρίου 2022 | 2022 | ΣΟΥΗΔΙΑ |
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | BLOOM (Ανθίζω) : Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Η Επόμενη Ημέρα | Μαθήματα Αγγλικής γλώσσας στο σχολείο ενηλίκων ΕΟΙ του Maspalomas-Canaria Ισπανίας 16/4/2023 22/4/20223 | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
BLOOM (Ανθίζω) : Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Η Επόμενη Ημέρα | Μαθήματα Αγγλικής γλώσσας στο σχολείο ενηλίκων ΕΟΙ του Maspalomas-Canaria Ισπανίας 16/4/2023 22/4/20223 | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ | |
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | ”Living in the Era of Climatic Change” | Η προγραμματισμένη για την Πορτογαλία Πέμπτη και τελευταία Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα από 19 έως και 25 Μαρτίου 2023 στην πόλη Aveiro και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. | 2023 | ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ |
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | ”Living in the Era of Climatic Change” | Η προγραμματισμένη για την Ισπανία Τέταρτη Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα από 15 έως και 21 Ιανουαρίου 2023 στην πόλη Puerto Real και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | ”Living in the Era of Climatic Change” | Η προγραμματισμένη για την Ιταλία Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων μαθητών κι εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα στην περιοχή Bagheria του Παλέρμο από 27 έως και 02 Απριλίου 2022 και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ |
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | “Πολυδιάστατες Δεξιότητες Τεχνογνωσίας και Ψηφιακού Γραμματισμού για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας, που τους καθιστά ενεργούς Ευρωπαίους πολίτες”” | Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση δεκαέξι (16) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης δίνοντάς τους το πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο". | 2022 | Ρουμανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | Τίτλος Σχεδίου: «Συνεργασία για την Προώθηση της Επιτυχούς Ένταξης με μια Ευρωπαϊκή Προοπτική» Project Title: “In Partnership for Promoting Successful Inclusion in a European Perspective – IN as in INclusion | Παρουσίαση του συστήματος συμπερίληψης στη χώρα των Βάσκων με αναφορά στα είδη αναγνωρισμένων μαθησιακών δυσκολιών/αναπηρίας/προφίλ μαθητ. από την επιτροπή διάγνωσης. Διαδικασίες παροχής ειδικής εξατομικευμένης εκπαίδευσης Παρουσίαση τύπων προγραμμάτων σπουδών στην Α/θμια και Β/θμια. Διαδικασία διάγνωσης και αξιολόγησης – ανάπτυξη εξατομικευμένου | 2023 | ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΑΣΚΩΝ |
Τίτλος Σχεδίου: «Συνεργασία για την Προώθηση της Επιτυχούς Ένταξης με μια Ευρωπαϊκή Προοπτική» Project Title: “In Partnership for Promoting Successful Inclusion in a European Perspective – IN as in INclusion | Παρουσίαση του συστήματος συμπερίληψης στη χώρα των Βάσκων με αναφορά στα είδη αναγνωρισμένων μαθησιακών δυσκολιών/αναπηρίας/προφίλ μαθητ. από την επιτροπή διάγνωσης. Διαδικασίες παροχής ειδικής εξατομικευμένης εκπαίδευσης Παρουσίαση τύπων προγραμμάτων σπουδών στην Α/θμια και Β/θμια. Διαδικασία διάγνωσης και αξιολόγησης – ανάπτυξη εξατομικευμένου | 2023 | ΙΣΠΑΝΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | ΚΑ229: The Soil under my Feet | ΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-Zagreb | 2023 | Κροατία |
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΑΙΓΙΟΥ | Ensuring More Permanent for Students with Special Needs Through GAMIFICATION | Παιδαγωγικές δεξιότητες, πρακτική τεχνογνωσία και εξοικείωση με τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος “Gamification”. | 2023 | Ολλανδία |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. | Η επιμορφωτική δραστηριότητα στην οποία συμμετείχα ως εκπαιδευτικός έχει τίτλο «We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom» και προσφέρεται από τον φορέα Εuropass Teacher Academy | 2023 | ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ (ΙΣΠΑΝΙΑ) |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας. | Η επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχα έχει τίτλο “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” και διοργανωνεται από τον φορέα Εuropass Teacher Academy | 2022 | ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ (ΙΤΑΛΙΑ0 |
lyk-kastr.ach.sch.gr | Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023 | Κινητικότητα μαθητών στο Esens της Γερμανίας στο πλαίσιο του Διαπιστευμένου Σχέδιου ΚΑ1 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης | 2023 | Γερμανία |
Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023 | Ατομική μαθησιακή κινητικότητα εκπαιδευτικών για παρακολούθηση εργασίας (job shadowing) | 2023 | Ισπανία – Gran Canar | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | ΚΑ229: The Soil under my Feet | ΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ | 2023 | ΒΕΛΓΙΟ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule (A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too) | C4 Short-term exchanges of groups of pupils: “Sustainability around the year” | 2022 | Γερμανία |
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | Βελτίωση δεξιοτήτων για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας | Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση είκοσι (20) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Μιλάνο της Ιταλίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης κάνοντάς τους ανταγωνιστές στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο.στο | 2022 | Ιταλία |
lyk-kastr.ach.sch.gr | TAKE ACTION FOR THE EARTH! | Πρώτη διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών του σχεδίου στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. | 2022 | ΓΑΛΛΙΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ | «Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση» | Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα. | 2022 | Φινλανδία |
«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση» | Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα. | 2022 | Φινλανδία | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | The soil under my feet | Το θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες. | 2022 | Ισπανία |
The soil under my feet | Το θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες. | 2022 | Ισπανίας | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | C2 / 1st Short-term exchanges of groups of pupils, POTENZA | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | Κινητικότητα C1: “Teaching sustainability”. Πρώτη διακρατική συνάντηση εκπαιδευτικών την πόλη Waldfischbach-Burgalben της Γερμανίας | 2021 | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισπανία - καταληκτική συνάντηση καθηγητών | 2022 | Ισπανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανία | 2022 | Γερμανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισπανία | 2022 | Ισπανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανία | 2022 | Γερμανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισλανδίας | 2021 | Ισλανδία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Poland | 2019 | Πολωνία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανίας | 2019 | Γερμανία |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ (ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ) |
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ(ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ) | |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!». Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Επιμορφωτική δραστηριότητα με τίτλο “Soft Skills for Teaching Techniques” στο Learning Together, https://www.learning-together.eu/ | 2022 | Πορτογαλία (Πόρτο) |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία στη σχολική εκπαίδευση | 2022 | ΤΣΕΧΙΑ |
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Η επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχαμε ως εκπαιδευτικοί έχει τίτλο «Effective Pedagogies for 21st-Century Learning» . Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση | 2022 | ΤΣΕΧΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΣΙΚΩΝ | Σχεδιάζοντας Το Μελλοντικό Σχολείο: Ενσωμάτωση Τεχνολογικών Καινοτομιών για Βιώσιμη Ανάπτυξη | ICT4SD | 2022 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Ρουμανία |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Πολωνία |
CREATING A SCHOOL FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Πολωνία | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | ΚΑ229: The Soil under my Feet | Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η πρώτη συνάντηση δραστηριοτήτων με μαθητές που έγινε στο Saarbrucken με θέμα "The state of affairs". Η οργάνωση έγινε από το Deutsch Französiche Gymnasium - Lycée Franco-Allemand, Saarbrucken, Germany και την Γαλλο/Γερμανική ομάδα Erasmus+ και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 27 Μαρτίου - 3 Απριλίου 2022 | 2022 | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
Erasmus+KA1 με τίτλο <> | Η Επιμορφωτική δραστηριότητα που παρακολούθησε η εκπαιδευτικός έχει τίτλο< | 2022 | ΣΟΥΗΔΙΑ | |
Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας – βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» | Της Καρκάτσα Αλεξάνδρας, ΠΕ06, και του Κάτσενου Ιωάννη, ΠΕ04.01, εκπαιδευτικών στο ΓΕ.Λ. Καστριτσίου και μελών της παιδαγωγικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας - βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» με κωδικό 2020-1-EL01-KA101-078585, κατά τη συμμετοχή τους στην πρώτη επιμορφωτική δραστ | 2022 | ΙΣΛΑΝΔΙΑ |
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.