Εκθέσεις Δραστηριότητας Κινητικότητας Erasmus +

 

Σχολική ΜονάδαΤίτλος ΠρογράμματοςΈκθεση ΑξιολόγησηςΈτοςΧώρα
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣΚΑ229: The Soil under my FeetΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ 2023ΒΕΛΓΙΟ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule (A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too)C4 Short-term exchanges of groups of pupils: “Sustainability around the year”2022Γερμανία
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣΒελτίωση δεξιοτήτων για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ ΠάτραςΤο πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση είκοσι (20) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Μιλάνο της Ιταλίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης κάνοντάς τους ανταγωνιστές στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο.στο 2022Ιταλία
lyk-kastr.ach.sch.grTAKE ACTION FOR THE EARTH!Πρώτη διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών του σχεδίου στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. 2022ΓΑΛΛΙΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση»Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα.2022Φινλανδία
«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση»Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα.2022Φινλανδία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣThe soil under my feetΤο θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες.2022Ισπανία
The soil under my feetΤο θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες.2022Ισπανίας
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooC2 / 1st Short-term exchanges of groups of pupils, POTENZA2022ΙΤΑΛΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooΚινητικότητα C1: “Teaching sustainability”. Πρώτη διακρατική συνάντηση εκπαιδευτικών την πόλη Waldfischbach-Burgalben της Γερμανίας 2021ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισπανία - καταληκτική συνάντηση καθηγητών2022Ισπανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανία2022Γερμανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισπανία2022Ισπανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανία2022Γερμανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισλανδίας2021Ισλανδία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Poland2019Πολωνία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανίας2019Γερμανία
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” 2022ΙΤΑΛΙΑ (ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ)
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας“Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” 2022ΙΤΑΛΙΑ(ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ)
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!». Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΕπιμορφωτική δραστηριότητα με τίτλο “Soft Skills for Teaching Techniques” στο Learning Together, https://www.learning-together.eu/2022Πορτογαλία (Πόρτο)
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΟι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία στη σχολική εκπαίδευση2022ΤΣΕΧΙΑ
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΗ επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχαμε ως εκπαιδευτικοί έχει τίτλο «Effective Pedagogies for 21st-Century Learning» . Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση2022ΤΣΕΧΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΣΙΚΩΝΣχεδιάζοντας Το Μελλοντικό Σχολείο: Ενσωμάτωση Τεχνολογικών Καινοτομιών για Βιώσιμη ΑνάπτυξηICT4SD2022ΙΣΠΑΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Ρουμανία
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Πολωνία
CREATING A SCHOOL FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Πολωνία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣΚΑ229: The Soil under my FeetΑπόλυτα επιτυχημένη ήταν η πρώτη συνάντηση δραστηριοτήτων με μαθητές που έγινε στο Saarbrucken με θέμα "The state of affairs". Η οργάνωση έγινε από το Deutsch Französiche Gymnasium - Lycée Franco-Allemand, Saarbrucken, Germany και την Γαλλο/Γερμανική ομάδα Erasmus+ και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 27 Μαρτίου - 3 Απριλίου 20222022ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Erasmus+KA1 με τίτλο <>Η Επιμορφωτική δραστηριότητα που παρακολούθησε η εκπαιδευτικός έχει τίτλο<> που συνδυάζει παιδαγωγικές επισκέψεις σε σχολεία ,εργαστήρια και σεμινάρια και προσφέρεται από το EnglishMatters (https://www.englishmatters.org/).2022ΣΟΥΗΔΙΑ
Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας – βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές»Της Καρκάτσα Αλεξάνδρας, ΠΕ06, και του Κάτσενου Ιωάννη, ΠΕ04.01, εκπαιδευτικών στο ΓΕ.Λ. Καστριτσίου και μελών της παιδαγωγικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας - βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» με κωδικό 2020-1-EL01-KA101-078585, κατά τη συμμετοχή τους στην πρώτη επιμορφωτική δραστ2022ΙΣΛΑΝΔΙΑ
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.