Εκθέσεις Δραστηριότητας Κινητικότητας Erasmus +

 

Σχολική ΜονάδαΤίτλος ΠρογράμματοςΈκθεση ΑξιολόγησηςΈτοςΧώρα
2ο ΣΕΚ ΠΑΤΡΑΣ2022-1-EL01-KA122-VET-000077201 «Πρακτική άσκηση και κατάρτιση των μαθητών σε ευρωπαϊκό περιβάλλον εργασίας, με στόχο την βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων τους» Έκθεση μετακίνησης προγράμματος ERASMUS+ (Ρουμανία και Πορτογαλία)2023Ρουμανία-Πορτογαλία
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ ΑΧΑΪΑΣ2020-1-EL01-KA101-077683 Innovation – Motivation – Education: a total approachΈκθεση Μετακίνησης στο Piaseczno Πολωνίας 25/4/2022 - 1/5/20222022Ελλάδα
ΗΜΕΡΗΣΙΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΠΠΑ ΑΧΑΪΑΣ2020-1-EL01-KA101-077683 Innovation – Motivation – Education: a total approachΈκθεση Μετακίνησης στη Μπολόνια Ιταλίας 23/7/2022 - 31/7/20222022Ελλάδα
11ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣEco Logical? A pursuit for sustability in food and clothingΒιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση2023Ελλάδα
Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothingΒιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση2023Ελλάδα
11ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣEco Logical? A pursuit for sustability in food and clothingΒιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση2022Ελλάδα
Eco Logical? A pursuit for sustability in food and clothingΒιωσιμότητα στην τροφή και την ένδυση2022Ελλάδα
lyk-kastr.ach.sch.grKA2_TAKE ACTION FOR THE EARTH!Κινητικότητα μαθητών στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο του προγράμματος ΚΑ2 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης2023ΓΑΛΛΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooErasmus+ KA229/C6 / 5η μικρής διάρκειας ανταλλαγή ομάδων μαθητών στο Τρακάι της Λιθουανίας με θέμα “Greener Schools, Greener Minds” Η τελευταία κινητικότητα του προγράμματος, η οποία είχε ως στόχο να συνοψίσει τις δραστηριότητες του έργου και να ανταλλάξουν τα σχολεία τις εμπειρίες τους από την προσπάθεια να γίνουν πιο βιώσιμα.2023ΛΙΘΟΥΑΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooErasmus+ KA229/C5 / 4η κινητικότητα μαθητών στη Μάλαγα της Ισπανίας με θέμα "Νεαροί ακτιβιστές για το κλίμα"2023ΙΣΠΑΝΙΑ
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ“FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE”Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στην Καρασού της Τουρκίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 01/05/2023 μέχρι 05/05/2023. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 13 εκπαιδευτικοί από την 2023ΚΑΡΑΣΟΥ ΤΟΥΡΚΙΑΣ
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ“FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE”Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στη Molinella της Ιταλίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 27/02/2023 μέχρι 04/03/2023. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από την 2023ΜΟΛΙΝΕΛΑ ΙΤΑΛΙΑΣ
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ“FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE”Το 1ο ΕΚ Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS « Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στο Szeghalom της Ουγγαρίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος “F.E.E.L.” στο διάστημα από 10/10/2022 μέχρι 14/10/2022. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 30 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από τη2022ΖΕΓΧΑΛΟΜ ΟΥΓΓΑΡΙΑΣ
1ο ΣΕΚ ΑΙΓΙΟΥ“FAIRYTΑΙLΕS – EMPOWER – EMPATHY – LINE”Το 1ο Ε.Κ. Αιγίου είχε τη χαρά να συμμετάσχει στην κινητικότητα μέσω του προγράμματος ERASMUS «Συμπράξεις ανταλλαγών μεταξύ Σχολείων ΚΑ229», να μεταβεί στην Βαρκελώνη της Ισπανίας και να λάβει μέρος στις εργασίες του προγράμματος στο διάστημα από 27/3/2022 μέχρι 2/4/202. Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 28 μαθητές και 11 εκπαιδευτικοί από την Ισπανία , τη2022ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ ΙΣΠΑΝΙΑΣ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες.2023ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες.2022ΠΟΛΩΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες.2022ΤΟΥΡΚΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες.2022ΡΟΥΜΑΝΙΑ
CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμα αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει τους μαθητές σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, προστασίας του πλανήτη και συμμετοχή σε κοινωνικές δραστηριότητες.2022ΡΟΥΜΑΝΙΑ
CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONΤο πρόγραμμά μας αυτό σκοπό είχε να ευαισθητοποιήσει την ομάδα των μαθητών που συμμετείχαν σε θέματα που θα βοηθούσαν το σχολείο μας να ανοιχτεί στην κοινωνία και να ανακαλύψει τρόπους και δραστηριότητες που θα κάνουν τους μαθητές ενεργούς παγκόσμιους πολίτες. (εθελοντισμός, κοινωνική αλληλεγγύη, ανθρώπινα δικαιώματα, σεβασμός στη διαφορετικότητα2022ΡΟΥΜΑΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥGame JamsΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS GAME JAMS - ΡΟΥΜΑΝΙΑ - 26ΦΕΒ_4ΜΑΡ 2023 (Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός βιντεοπαιχνιδιού και διερεύνηση της ποικολομορφίας των βιντεοπαιχνιδιών) 2023ΡΟΥΜΑΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥGame JamsΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS GAME JAMS - ΑΓΓΛΙΑ - 11_17 ΔΕΚ 2022 (Σχεδιασμός και ανάπτυξη ενός βιντεοπαιχνιδιού και διερεύνηση της ποικολομορφίας των βιντεοπαιχνιδιών) 2022ΗΝΩΜΕΝΟ ΒΑΣΙΛΕΙΟ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥActive Learning AcademyΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS ACTIVE LEARNING ACADEMY - ΠΟΛΩΝΙΑ - 6_12ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2022 (Λογισμικά ενεργής μάθησης Canva και Genially) 2022ΠΟΛΩΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥFrom construction with ruler and compasses to 3D printing, Mathematics at the service of cultural heritageΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS 3D ΣΧΕΔΙΑΣΗ_ΕΚΤΥΠΩΣΗ - ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ - 20_26ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ2022 (3D μοντελοποίηση και 3D εκτύπωση Γοτθικής καμάρας)2022ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥVisual aids to make learning/teaching easier (VALT)ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΤΣΕΧΙΑ - 19_25 ΜΑΡΤΙΟΥ 2023 (Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο διάρκειας 6-10 λεπτών από τους ίδιους τους μαθητές για έννοιες που αφορούν επίκαιρα τεχνικά θέματα)2023ΤΣΕΧΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥVisual aids to make learning/teaching easier (VALT)ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΣΛΟΒΑΚΙΑ - 19_25 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2023 (Δημιουργία εκπαιδευτικών βίντεο διάρκειας 6-10 λεπτών από τους ίδιους τους μαθητές για έννοιες που αφορούν επίκαιρα τεχνικά θέματα)2023ΣΛΟΒΑΚΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΙΓΙΟΥVisual aids to make learning/teaching easier (VALT)ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ERASMUS VALT - ΣΟΥΗΔΙΑ - 12_16 Σεπτέμβρίου 20222022ΣΟΥΗΔΙΑ
1ο ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝBLOOM (Ανθίζω) : Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Η Επόμενη ΗμέραΜαθήματα Αγγλικής γλώσσας στο σχολείο ενηλίκων ΕΟΙ του Maspalomas-Canaria Ισπανίας 16/4/2023 22/4/202232023ΙΣΠΑΝΙΑ
BLOOM (Ανθίζω) : Καλύτερα Μαθησιακά Αποτελέσματα. Η Επόμενη ΗμέραΜαθήματα Αγγλικής γλώσσας στο σχολείο ενηλίκων ΕΟΙ του Maspalomas-Canaria Ισπανίας 16/4/2023 22/4/202232023ΙΣΠΑΝΙΑ
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ”Living in the Era of Climatic Change”Η προγραμματισμένη για την Πορτογαλία Πέμπτη και τελευταία Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα από 19 έως και 25 Μαρτίου 2023 στην πόλη Aveiro και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. 2023ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ”Living in the Era of Climatic Change”Η προγραμματισμένη για την Ισπανία Τέταρτη Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα από 15 έως και 21 Ιανουαρίου 2023 στην πόλη Puerto Real και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. 2023ΙΣΠΑΝΙΑ
14ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ”Living in the Era of Climatic Change”Η προγραμματισμένη για την Ιταλία Διεθνική Συνάντηση των συμμετεχόντων μαθητών κι εκπαιδευτικών στο πρόγραμμα Erasmus+ ''Living in the Era of Climatic Change'' με κωδικό 2020-1-ES01-KA229-082206_4 έλαβε χώρα στην περιοχή Bagheria του Παλέρμο από 27 έως και 02 Απριλίου 2022 και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. 2022ΙΤΑΛΙΑ
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ“Πολυδιάστατες Δεξιότητες Τεχνογνωσίας και Ψηφιακού Γραμματισμού για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας, που τους καθιστά ενεργούς Ευρωπαίους πολίτες””Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση δεκαέξι (16) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης δίνοντάς τους το πλεονέκτημα στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο".2022Ρουμανία
ΓΕΝΙΚΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣΤίτλος Σχεδίου: «Συνεργασία για την Προώθηση της Επιτυχούς Ένταξης με μια Ευρωπαϊκή Προοπτική» Project Title: “In Partnership for Promoting Successful Inclusion in a European Perspective – IN as in INclusionΠαρουσίαση του συστήματος συμπερίληψης στη χώρα των Βάσκων με αναφορά στα είδη αναγνωρισμένων μαθησιακών δυσκολιών/αναπηρίας/προφίλ μαθητ. από την επιτροπή διάγνωσης. Διαδικασίες παροχής ειδικής εξατομικευμένης εκπαίδευσης Παρουσίαση τύπων προγραμμάτων σπουδών στην Α/θμια και Β/θμια. Διαδικασία διάγνωσης και αξιολόγησης – ανάπτυξη εξατομικευμένου 2023ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΒΑΣΚΩΝ
Τίτλος Σχεδίου: «Συνεργασία για την Προώθηση της Επιτυχούς Ένταξης με μια Ευρωπαϊκή Προοπτική» Project Title: “In Partnership for Promoting Successful Inclusion in a European Perspective – IN as in INclusionΠαρουσίαση του συστήματος συμπερίληψης στη χώρα των Βάσκων με αναφορά στα είδη αναγνωρισμένων μαθησιακών δυσκολιών/αναπηρίας/προφίλ μαθητ. από την επιτροπή διάγνωσης. Διαδικασίες παροχής ειδικής εξατομικευμένης εκπαίδευσης Παρουσίαση τύπων προγραμμάτων σπουδών στην Α/θμια και Β/θμια. Διαδικασία διάγνωσης και αξιολόγησης – ανάπτυξη εξατομικευμένου 2023ΙΣΠΑΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣΚΑ229: The Soil under my FeetΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-Zagreb2023Κροατία
Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΑΙΓΙΟΥEnsuring More Permanent for Students with Special Needs Through GAMIFICATIONΠαιδαγωγικές δεξιότητες, πρακτική τεχνογνωσία και εξοικείωση με τα βασικά χαρακτηριστικά του προγράμματος “Gamification”.2023Ολλανδία
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας.Η επιμορφωτική δραστηριότητα στην οποία συμμετείχα ως εκπαιδευτικός έχει τίτλο «We Are All Special: Inclusion and Support for Students with Special Needs In and Out of the Classroom» και προσφέρεται από τον φορέα Εuropass Teacher Academy 2023ΒΑΡΚΕΛΩΝΗ (ΙΣΠΑΝΙΑ)
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας.Η επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχα έχει τίτλο “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” και διοργανωνεται από τον φορέα Εuropass Teacher Academy 2022ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ (ΙΤΑΛΙΑ0
lyk-kastr.ach.sch.grΔιαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023Κινητικότητα μαθητών στο Esens της Γερμανίας στο πλαίσιο του Διαπιστευμένου Σχέδιου ΚΑ1 στον τομέα της σχολικής εκπαίδευσης2023Γερμανία
Διαπιστευμένο σχέδιο Erasmus+ KA1, Ιούνιος 2022-Αύγουστος 2023Ατομική μαθησιακή κινητικότητα εκπαιδευτικών για παρακολούθηση εργασίας (job shadowing)2023Ισπανία – Gran Canar
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣΚΑ229: The Soil under my FeetΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ 2023ΒΕΛΓΙΟ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule (A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too)C4 Short-term exchanges of groups of pupils: “Sustainability around the year”2022Γερμανία
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣΒελτίωση δεξιοτήτων για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ ΠάτραςΤο πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση είκοσι (20) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Μιλάνο της Ιταλίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης κάνοντάς τους ανταγωνιστές στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο.στο 2022Ιταλία
lyk-kastr.ach.sch.grTAKE ACTION FOR THE EARTH!Πρώτη διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών του σχεδίου στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. 2022ΓΑΛΛΙΑ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση»Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα.2022Φινλανδία
«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση»Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα.2022Φινλανδία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣThe soil under my feetΤο θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες.2022Ισπανία
The soil under my feetΤο θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες.2022Ισπανίας
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooC2 / 1st Short-term exchanges of groups of pupils, POTENZA2022ΙΤΑΛΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣSchule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself tooΚινητικότητα C1: “Teaching sustainability”. Πρώτη διακρατική συνάντηση εκπαιδευτικών την πόλη Waldfischbach-Burgalben της Γερμανίας 2021ΓΕΡΜΑΝΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισπανία - καταληκτική συνάντηση καθηγητών2022Ισπανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανία2022Γερμανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισπανία2022Ισπανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανία2022Γερμανία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Ισλανδίας2021Ισλανδία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Poland2019Πολωνία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣFit for Lifemobility Γερμανίας2019Γερμανία
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” 2022ΙΤΑΛΙΑ (ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ)
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας“Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” 2022ΙΤΑΛΙΑ(ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ)
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!». Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΕπιμορφωτική δραστηριότητα με τίτλο “Soft Skills for Teaching Techniques” στο Learning Together, https://www.learning-together.eu/2022Πορτογαλία (Πόρτο)
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΟι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία στη σχολική εκπαίδευση2022ΤΣΕΧΙΑ
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής ΔιαδικασίαςΗ επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχαμε ως εκπαιδευτικοί έχει τίτλο «Effective Pedagogies for 21st-Century Learning» . Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση2022ΤΣΕΧΙΑ
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΣΙΚΩΝΣχεδιάζοντας Το Μελλοντικό Σχολείο: Ενσωμάτωση Τεχνολογικών Καινοτομιών για Βιώσιμη ΑνάπτυξηICT4SD2022ΙΣΠΑΝΙΑ
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Ρουμανία
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣCREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Πολωνία
CREATING A SCHOOL FOR ACTIVE PARTICIPATIONThe project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, 2022Πολωνία
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣΚΑ229: The Soil under my FeetΑπόλυτα επιτυχημένη ήταν η πρώτη συνάντηση δραστηριοτήτων με μαθητές που έγινε στο Saarbrucken με θέμα "The state of affairs". Η οργάνωση έγινε από το Deutsch Französiche Gymnasium - Lycée Franco-Allemand, Saarbrucken, Germany και την Γαλλο/Γερμανική ομάδα Erasmus+ και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 27 Μαρτίου - 3 Απριλίου 20222022ΓΕΡΜΑΝΙΑ
Erasmus+KA1 με τίτλο <>Η Επιμορφωτική δραστηριότητα που παρακολούθησε η εκπαιδευτικός έχει τίτλο<> που συνδυάζει παιδαγωγικές επισκέψεις σε σχολεία ,εργαστήρια και σεμινάρια και προσφέρεται από το EnglishMatters (https://www.englishmatters.org/).2022ΣΟΥΗΔΙΑ
Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας – βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές»Της Καρκάτσα Αλεξάνδρας, ΠΕ06, και του Κάτσενου Ιωάννη, ΠΕ04.01, εκπαιδευτικών στο ΓΕ.Λ. Καστριτσίου και μελών της παιδαγωγικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας - βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» με κωδικό 2020-1-EL01-KA101-078585, κατά τη συμμετοχή τους στην πρώτη επιμορφωτική δραστ2022ΙΣΛΑΝΔΙΑ
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.