Εκθέσεις Δραστηριότητας Κινητικότητας Erasmus +
Σχολική Μονάδα | Τίτλος Προγράμματος | Έκθεση Αξιολόγησης | Έτος | Χώρα |
---|---|---|---|---|
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | ΚΑ229: The Soil under my Feet | ΕΠΙΣΚΕΨΗ στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+/KA2 - Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης-ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ | 2023 | ΒΕΛΓΙΟ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule (A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too) | C4 Short-term exchanges of groups of pupils: “Sustainability around the year” | 2022 | Γερμανία |
6ο ΕΠΑΛ ΠΑΤΡΑΣ | Βελτίωση δεξιοτήτων για τους μαθητές του 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας | Το πρόγραμμα που υλοποιήθηκε αφορούσε την τοποθέτηση είκοσι (20) μαθητών μας, για πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις της ειδικότητάς τους στο Μιλάνο της Ιταλίας, με σκοπό την απόκτηση πιστοποιημένης επαγγελματικής κατάρτισης κάνοντάς τους ανταγωνιστές στην αγορά εργασίας σε τοπικό, εθνικό κι ευρωπαϊκό επίπεδο.στο | 2022 | Ιταλία |
lyk-kastr.ach.sch.gr | TAKE ACTION FOR THE EARTH! | Πρώτη διεθνική συνάντηση εκπαιδευτικών του σχεδίου στο Περπινιάν της Γαλλίας στο πλαίσιο υλοποίησης του προγράμματος. | 2022 | ΓΑΛΛΙΑ |
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΜΑΡΩΝ ΑΧΑΙΑΣ | «Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση» | Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα. | 2022 | Φινλανδία |
«Εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης: Κοινωνική και Συναισθηματική μάθηση» | Οι εκπαιδευτικοί γνώρισαν και διερεύνησαν τη σχέση της κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης με θέματα ενίσχυσης της αυτοεκτίμησης και του αυτοσεβασμού των μαθητών και προέβησαν στην ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων για τη διαχείριση των δύσκολων καταστάσεων που προκύπτουν στη σχολική πραγματικότητα. | 2022 | Φινλανδία | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | The soil under my feet | Το θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες. | 2022 | Ισπανία |
The soil under my feet | Το θέμα της συγκεκριμένης δραστηριότητας ήταν το "My origin and identity". Πραγτματοποιήθηκαν διάφορες δραστηριότητες για τη ευαισθητοποίηση των μαθητών στα ανθρώπινα δικαιώματα. Συμμετείχαν μαθητές από 4 διαφορετικές χώρες. | 2022 | Ισπανίας | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | C2 / 1st Short-term exchanges of groups of pupils, POTENZA | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΠΑΤΡΑΣ | Schule macht Nachhaltigkeit – Nachhaltigkeit macht Schule /A lesson in sustainability: Make your school greener and yourself too | Κινητικότητα C1: “Teaching sustainability”. Πρώτη διακρατική συνάντηση εκπαιδευτικών την πόλη Waldfischbach-Burgalben της Γερμανίας | 2021 | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισπανία - καταληκτική συνάντηση καθηγητών | 2022 | Ισπανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανία | 2022 | Γερμανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισπανία | 2022 | Ισπανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανία | 2022 | Γερμανία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Ισλανδίας | 2021 | Ισλανδία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Poland | 2019 | Πολωνία |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΤΩ ΑΧΑΙΑΣ | Fit for Life | mobility Γερμανίας | 2019 | Γερμανία |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ (ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ) |
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | “Successful Strategies for Teaching Students with Special Needs in Every Classroom” | 2022 | ΙΤΑΛΙΑ(ΦΛΩΡΕΝΤΙΑ) | |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!». Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Επιμορφωτική δραστηριότητα με τίτλο “Soft Skills for Teaching Techniques” στο Learning Together, https://www.learning-together.eu/ | 2022 | Πορτογαλία (Πόρτο) |
18ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ | «Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση δεξιοτήτων όπως η κριτική σκέψη, η συνεργασία, η δημιουργικότητα και η επικοινωνία στη σχολική εκπαίδευση | 2022 | ΤΣΕΧΙΑ |
«Είμαστε Εδώ!».Οι Κωφοί και Βαρήκοοι Μαθητές στο Επίκεντρο της Εκπαιδευτικής Διαδικασίας | Η επιμορφωτική δραστηριότητα που συμμετείχαμε ως εκπαιδευτικοί έχει τίτλο «Effective Pedagogies for 21st-Century Learning» . Οι ραγδαίες αλλαγές στον σημερινό κόσμο όπως και οι διαφοροποιημένες ανάγκες και τα χαρακτηριστικά του μαθητικού κοινού τονίζουν την αναγκαιότητα ενσωμάτωσης των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και την απόκτηση | 2022 | ΤΣΕΧΙΑ | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΥΣΙΚΩΝ | Σχεδιάζοντας Το Μελλοντικό Σχολείο: Ενσωμάτωση Τεχνολογικών Καινοτομιών για Βιώσιμη Ανάπτυξη | ICT4SD | 2022 | ΙΣΠΑΝΙΑ |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Ρουμανία |
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ | CREATING A SCHOOL ENVIRONMENT FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Πολωνία |
CREATING A SCHOOL FOR ACTIVE PARTICIPATION | The project idea comes from the needs first identified in the coordinating school and then discussed with the partner schools in the project. In this period schools do their best to provide an open and active educational place where quality educational activities and students’ well being are top priorities. Problem of poverty, the health problems, | 2022 | Πολωνία | |
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΒΡΑΧΝΕΙΚΩΝ ΠΑΤΡΑΣ | ΚΑ229: The Soil under my Feet | Απόλυτα επιτυχημένη ήταν η πρώτη συνάντηση δραστηριοτήτων με μαθητές που έγινε στο Saarbrucken με θέμα "The state of affairs". Η οργάνωση έγινε από το Deutsch Französiche Gymnasium - Lycée Franco-Allemand, Saarbrucken, Germany και την Γαλλο/Γερμανική ομάδα Erasmus+ και πραγματοποιήθηκε το διάστημα 27 Μαρτίου - 3 Απριλίου 2022 | 2022 | ΓΕΡΜΑΝΙΑ |
Erasmus+KA1 με τίτλο <> | Η Επιμορφωτική δραστηριότητα που παρακολούθησε η εκπαιδευτικός έχει τίτλο< | 2022 | ΣΟΥΗΔΙΑ | |
Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας – βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» | Της Καρκάτσα Αλεξάνδρας, ΠΕ06, και του Κάτσενου Ιωάννη, ΠΕ04.01, εκπαιδευτικών στο ΓΕ.Λ. Καστριτσίου και μελών της παιδαγωγικής ομάδας του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ ΚΑ1 με τίτλο «Διεθνοποιούμε το σχολείο μας - βελτιώνουμε τις εκπαιδευτικές μας πρακτικές» με κωδικό 2020-1-EL01-KA101-078585, κατά τη συμμετοχή τους στην πρώτη επιμορφωτική δραστ | 2022 | ΙΣΛΑΝΔΙΑ |
Η υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την παραγωγή της παρούσας έκδοσης δεν συνιστά αποδοχή του περιεχομένου, το οποίο αντανακλά τις απόψεις μόνον των δημιουργών, και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν φέρει ουδεμία ευθύνη για οποιαδήποτε χρήση των πληροφοριών που εμπεριέχονται σε αυτό.