Είσοδος και Εξυπηρέτηση Κοινού στη Δ.Δ.Ε Αχαΐας


Σύμφωνα με την αρ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 69136/4-11-2021ΚΥΑ η εξυπηρέτηση του κοινού εξακολουθεί να γίνεται κατά προτίμηση, αλλά όχι αποκλειστικά, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού.


Πρόσκληση για Υποβολή Δήλωσης Προτίμησης Σχολείων σε Εναπομείναντα Οργανικά Κενά Ειδικής Αγωγής του ΠΥΣΔΕ Αχαΐας 2024

Αιτήσεις από ΤΡΙΤΗ 21-05-2024 μέχρι και ΠΕΜΠΤΗ 23-05-2024 και ώρα 12 μμ το αργότερο

ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ_Πρόσκληση για εναπομείναντα κενά Ειδικής 2024_signed
Εναπομείναντα οργανικά κενά ΕΑΕ 2024

Πρόσκληση για Υποβολή Δήλωσης Προτίμησης Σχολείων σε Εναπομείναντα Οργανικά Κενά Γενικής Παιδείας του ΠΥΣΔΕ Αχαΐας 2024

Αιτήσεις προτίμησης σχολείων για οριστική τοποθέτηση σε εναπομείναντα οργανικά κενά Γενικής Παιδείας,

από ΤΡΙΤΗ 21-05-2024 μέχρι και ΠΕΜΠΤΗ 23-05-2024 και ώρα 12 μμ το αργότερο.

ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ_Πρόσκληση για εναπομείναντα κενά Γενικής 2024_signed
Πίνακας Οργ. κενων-Υπεραριθμιων_05_ΕΠΙΚΑΙΡ_μετα οριστ-βελτ._ΑΝΑΡΤ

 

“Αναδιαμόρφωση και υποστήριξη των Τάξεων Υποδοχής και ΔΥΕΠ, σχολικά έτη 2023-2026”

Η Πράξη αφορά στη μείωση της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου μαθητών/τριών προερχόμενων από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και μαθητών/τριών με πολιτισμικές και θρησκευτικές ιδιαιτερότητες, καθώς και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων κυρίως στο γραμματισμό, αλλά και στον αριθμητισμό και επιπλέον σε συμπληρωματικά αντικείμενα, ώστε αυτοί να καταστούν ικανοί να ανταπεξέλθουν στο πρόγραμμα σπουδών τους και να παραμείνουν στο εκπαιδευτικό σύστημα ολοκληρώνοντας τις σπουδές τους. Επίσης, η πράξη αποσκοπεί στην εκπαίδευση και την ομαλή προσαρμογή των προσφυγοπαίδων στις ΤΥ-ΖΕΠ και στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων (ΔΥΕΠ).

Στο πλαίσιο αυτό προβλέπεται ο εμπλουτισμός του εκπαιδευτικού δυναμικού όσων σχολείων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης εμφανίζουν ανάγκη για υποστήριξη της Ένταξης των παραπάνω μαθητών/τριών (οριζόντια παρέμβαση σε όλα τα σχολεία που εμφανίζουν σχετικούς πληθυσμούς μαθητών/τριών) και των ΔΥΕΠ.

Ειδικότερα, οι εκπαιδευτικοί που απασχολούνται στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης, στελεχώνουν τις Τάξεις Υποδοχής ΖΕΠ, σε σχολεία της Γενικής Εκπαίδευσης και τις ΔΥΕΠ, με κύριο αντικείμενο την ενίσχυση της ελληνομάθειας ή/και την εκμάθηση της Ελληνικής ως δεύτερης / ξένης γλώσσας, αλλά και τη διδακτική στήριξη σε άλλα αντικείμενα. Επίσης, στο πλαίσιο της Πράξης απασχολείται το αναγκαίο ΕΕΠ (ΠΕ23 – Ψυχολόγοι και ΠΕ30 – Κοινωνικοί Λειτουργοί) σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες για τη στήριξη μαθητών από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες (Ρομά και Υπηκόους Τρίτων Χωρών/ πρόσφυγες/μετανάστες), καθώς και το αναγκαίο Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΕΒΠ) στις ΔΥΕΠ όπου παρουσιάζεται σχετική ανάγκη.

ΑΦΙΣΑ ΤΥ-ΔΥΕΠ

Εξεταστικά κέντρα ΚΠΓ και κατανομή εξεταζομένων ενότητας προφορικών – Μάιος 2024

ΠΡΟΣΟΧΗ: Παρακαλούνται οι υποψήφιοι να έχουν οπωσδήποτε μαζί τους
ΔΕΛΤΙΟ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ή άλλο έγγραφο ταυτοπροσωπίας.

Εξεταστικά Κέντρα:
3ο ΓΕΛ Πατρών (τηλ. 2610.322.190)
Διεύθυνση: Αγίου Ιωάννου Πράτσικα 2, 26333, Πάτρα
6ο Γυμνάσιο Πατρών (Τηλ. 2610.432.865)
Διεύθυνση: Έλληνος Στρατιώτου & Αγίας Σοφίας, 26223, Πάτρα
9ο ΓΕΛ Πατρών (Τηλ. 2610.431.359)
Διεύθυνση: Αυστραλίας 62, 26442, Πάτρα

Περισσότερα

Πίνακας Οριστικών Τοποθετήσεων/Βελτιώσεων Θέσης Εκπαιδευτικών Γενικής Παιδείας 2024 – ΕΙΣΗΓΗΣΗ

Ενστάσεις επί των τοποθετήσεων θα υποβάλλονται:
από ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 17-05-2024 έως και την ΔΕΥΤΕΡΑ 20-05-2024 και ώρα 11:00 το αργότερο
μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (Δ/νση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: mail@dide.ach.sch.gr) της Δ.Δ.Ε. Αχαΐας.

Οριστικές τοποθετησεις – Βελτιώσεις Γενικής 2024

Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής & Εκπ/σης – Τμήματα Ένταξης

Πράξη «Υποστήριξη ενιαίας συστηματικής φοίτησης και συμπερίληψης στην εκπαίδευση μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ΣΜΕΑΕ & ΤΕ), σχολικά έτη 2022-2026», με κωδικό ΟΠΣ: 6001626 του Προγράμματος «Ανθρώπινο Δυναμικό και Κοινωνική Συνοχή» του ΕΣΠΑ 2021-2027.
Η Πράξη αφορά στην ενίσχυση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και των Τμημάτων Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης ώστε η εκπαίδευση να ανταποκρίνεται στις ανάγκες όλων των μαθητών χωρίς διακρίσεις.
Στόχος της Πράξης είναι η ενσωμάτωση των μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και στα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχολεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης και η εξασφάλιση της προσβασιμότητας αυτών στο κοινωνικό γίγνεσθαι με αποτέλεσμα την αντιμετώπιση του κοινωνικού αποκλεισμού, της σχολικής αποτυχίας και της πρόωρης εγκατάλειψης του σχολείου.
Στο πλαίσιο της Πράξης, απασχολούνται οι αναγκαίοι αναπληρωτές Εκπαιδευτικοί Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) και οι αναγκαίοι αναπληρωτές Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΕΕΠ) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού ΕΒΠ) προκειμένου να στελεχώσουν Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) και Τμήματα Ένταξης στα γενικά σχολεία.
Αφίσα_ΣΜΕΑΕ&ΤΕ